Teksten die van je klanten je fans maken.

Tekstmeister doet het voor je.

 
 
 

Als Tekstmeister zorg ik voor mondhoekverhogende taal op elk kanaal. Ik reken af met generiek gewauwel, sloop open deuren en vernietig vaagtaal. Vanaf het eerste woord is de klant aan je verknocht.

En dat wil je. Want vraag een ondernemer op welk bedrijf het zijne wel iets meer mag lijken, en 9 van de 10 keer is het antwoord CoolBlue.

Waarom? Omdat alles wat CoolBlue zegt, goed is voor een glimlach. Heldere en vriendelijke uitleg waar je het wilt. Productbeschrijvingen met eerlijke minpunten. Elke mail, elke social media-post, zelfs het scherm net na een bestelling doet de mondhoek omhoog gaan.

CoolBlue schrijft niet voor klanten, maar voor fans. Fans die terugkomen en CoolBlue aanraden aan hun vrienden en collega's. Klanten houden zoveel van het merk, dat ze niet eens meer omkijken naar de concurrentie.

Toch zijn er maar weinig ondernemers die het voorbeeld volgen.

Het wordt tijd om je hoofd boven het tekstuele maaiveld uit te steken. Jij weet al dat jouw onderneming als geen ander is. Nu je potentiële klanten nog. Het wordt tijd om je ijzersterke, concurrentieverslindende propositie óver te brengen.

Van website tot blog, van tagline tot social media-campagne. Je teksten verrassen, verleiden, werven en wekken vertrouwen. Ze druipen van originaliteit, zelfverzekerdheid en je unieke ijzersterke propositie.

Je bezoekers worden lezers, lezers worden klanten en je klanten worden fans.

Tekstmeister doet het voor je.

 

‘Wat is dít goed! Heb je dit zo snel bedacht? Een gemiddeld marketingbureau rekent hier een week voor’
— Puck Geytenbeek, Fyle.nl

Een paar van de blije klanten van Tekstmeister:

Tekstmeister case 2018 Deskk.jpg

Deskk

Deskk bevrijdt bedrijven van oude ICT, door online werkplekken aan te bieden die werken op alle apparaten. ICT-afdeling? Nee joh, een directeur kan de was doen.

Tekstmeister case 2018 Slimmer Wifi.jpg

Slimmer wifi

Bedrijven die nog geen Slimmer wifi hebben: de NS, Arriva en ongeveer elke camping in Frankrijk. Gelukkig hebben steeds meer bedrijven wél supersnel internet dat niet stuk kan.

Tekstmeister case 2018 MF Horeca.jpg

MF Horeca

Putting the kracht in uitzendkracht. Wat MF Horeca zegt tegen restaurants die tijdelijke versterking zoeken? 'Onze uitzendkracht is de olie in de machine op de momenten dat de motor hard moet optrekken.'

Tekstmeister case 2018 Congressus.jpg

Congressus

Congressus mag ruim 200 verenigingen tot haar klanten rekenen. Geen wonder. Het combineert een verenigingswebsite met krachtige ledenadministratie en betalingen. Eindelijk.


Wie is Tekstmeister?

 

Mijn naam is Bart Breij.

Twee dagen in de week ben ik online dagchef, redacteur en tv-gezicht bij RTV Noord. Vier keer per jaar interview ik Groningse ondernemers over hun ambities en lessen in de talkshow Founder Talks. Ik blog uit eigen interesse over goedkope Chinese topproducten en tik regelmatig zakelijk voor Emerce.nl. Daarvoor schreef ik ruim 6000 artikelen op iCulture.nl, de grootste Apple gerelateerde website in Nederland en België.

Als je een leuk en onderscheidend product of bedrijf hebt… ben ik daarnaast ook hartstikke huurbaar voor jouw mondhoekverhogende teksten.

Appmeister profielfoto Bart Breij 1000.jpg
 

‘Ik ken niemand anders die in zo’n tijdsbestek zoveel in zo’n hoge kwaliteit schrijft’
— Joris Overzet, RedMonkey

Tekstmeister is er in het bijzonder voor…

De frisse start

Zet je een nieuw product in de markt? Gaat het roer om? Verzet je tegen clichés en corporate saaiheid - zet in op frisse teksten die tot actie aanzetten! Samen bouwen we iets moois. Een fantastisch vertrekpunt met een onderscheidende toon en stijl.

Webteksten die écht werken

Heb je nog teksten die vooral uitleggen wat je doet? Zonde. Wat je levert is immers formidabel en onvergelijkbaar met de concurrentie. Dat gaan we overdragen. Bij de klant gaat het al kriebelen. Potdomme - ze moeten jou hebben. En wel nu.

Autoritaire product reviews

Als je het met je webshop echt goed durft aan te pakken, laat mij dan je productreviews en vergelijkingen schrijven. Zó word je in één klap SEO-proof én een gezag op het gebied van je specialisme. Voorbeelden? Hier en hier.


Ik ben zo blij Bart, dit is echt ‘ons’ dit
— Wiebe Bijlsma, MF Horeca

Tijd om te praten?


Mijn artikelen zijn onder andere gepubliceerd door:

Mijn persberichten werden onder andere opgepikt door:


‘Bart is dé tekstschrijver die je moet hebben in het Noorden.’
— John Sportel, beepRoger